Hold i Multi Motion

Online Booking




    

Body Pump

Rune Sawath

 

Holdforklaring:

Body Pump: Body Pump er muskeltræning hvor de justerbare vægtstænger er eneste redskab. Her arbejdes kroppens store muskelgrupper godt igennem og der køres efter et fastlagt program der skiftes ud hver 3 måned. Simpel hård træning både for mænd og kvinder.

Body Combat: Body Combat er kampsportinspireret træning med teknikker hentet fra boksning, thai bo, karate og thai chi. Her indgår slag og sparkeserier - dog ikke mod hinanden, og der køres efter et fastlagt program der skiftes ud hver 3 måned. En rigtig sjov og sveddryppende time med god høj musik.

Body Step: En step time hvor der fokuseres på intensiv og effektiv træning med lettere koregrafi. Der arbejdes med forskellige trinkombinationer og høj puls til god musik. Programmet er fastlagt og skiftes ud hver 3 måned.

Body Toning: Opstramning af hele kroppens større muskelgrupper. Her arbejdes med forskellige redskaber som stepbænke, håndvægte, elastikker, vægtstænger/skiver, små og store træningsbolde osv. En time hvor alle kan deltage.

Boot Camp: En sjov, sveddrivende og pulspræget time som fremmer dit fedttab. Vi arbejder i og med forskellige intervaller og styrke, såvel individuelt og med en god holdindsats. Boot Camp er til dig der vil presses lidt længere.. Just do it !! 

Step & Styrke: ½ times step træning og ½ times muskeltræning. Steptræningen vil være med lidt sværere trinkombinationer i højere tempo. Muskeltræningen er for de store muskelgrupper inkl. mavetræning.

Effekt: Effekt er muskeltræning med egen kropsvægt, og med lettere redskaber som klude, små og store træningsbolde, elastikbånd og måtter. Hele kroppen arbejdes igennem på en stille og rolig måde til rolig musik. Effekt har til formål at skabe større kropsbevidshed, gøre den stærkere og skabe en bedre holdning.

Core træning: Core betyder "kerne"  - dvs træning af kropsstammens dybe mave og rygmuskler, samt de større. Alle øvelser foregår i et roligt tempo, med et twist af øvelser hentet fra Pilates, Effekt samt anden foPilates: Et effektivt og populært træningssystem, der udskiller sig fra andre træningsformer. Udviklet af Joseph Pilates i starten af 1900 tallet, da han selv var meget syg og svag. Han skabte gennem øvelserne en sund, stærk, klog og smidig krop. Pilatestræning forbedrer din kropsholdning, og virker funktionelt og skadesforebyggende i hverdagen. Er afstressende på krop og sind. 


Yoga Flow: Dynamisk og energisk yoga der udvikler fysisk og mental styrke samt udholdenhed. Yogastillinger (asanas) og øvelser væves sammen med et varmende åndedræt (Ujjayi) og skaber et flow af vital bevægelse. Gradvist bygges en indre varme op, som er med til at smidiggøre kroppens led og muskler. Kroppens indre organer, væv, muskler, og led udrenses gennem sved og vejrtrækning. Du vil opleve en stærkere krop og lettere sind. Timen sluttes med dybdeafspænding.


Yoga Soft: Blid og effektiv yoga. Gennem åndrdrætsøvelser, yogastillinger (asanas) og rolig bevægelse øges din kropsbevidsthed og funktion. Muskler. led og væv strækkes og stimuleres og spændinger i krop og sind lettes. Den vitale energi (prana) vækkes og du vil opleve større velvære samt få mere overskud i hverdagen. Times sluttes med skøn dybdeafspænding.

Zumba® Fitness: Indenfor fitness-dans, er Zumba® nok verdens største og mest populære koncept. Timen er for dig, der gerne vil bevæge dig til lækker musik i en energifuld atmosfære, hvor du kan være helt sikker på at tempoet er højt og hvor du får sved på panden. Med Zumba trænes der med høj puls og få pauser - begge noget, der gør træningen sjov og intens, og fremfor alt - effektiv!

Zumba er vanedannende, så det er svært at stoppe når man først er kommet igang og har fået lært de fede koreografier til den skønne latinamerikanske musik! Kom og dans med!!rm for funktionel træning. 

Zumba® Step: Zumba Step er for dig, som er vild med Zumba og vil have endnu mere sjov motion og samtidig have strammet kroppen op.

Til Zumba® step får du en sjov, energisk og fed træningstime. Alle kan deltage. (Har du problemer med dårlige knæ eller lignende, kan trinene på steppen bare laves på gulvet)!


Salsa Fitness: Salsa er en energisk dans som giver god træning. Holdet henvender sig til dem som gerne vil bevæge sig til lækker, inciterende, rytmisk salsa/mambo musik - dette foregår uden en partner!
Timen startes med bevægelsesøvelser og isolation som er taget fra salsadansen, vi arbejder med bevægelighed, og smidighed - det er et godt supplement til almindelig træning! Man danser til rigtig salsamusik, med salsatrin, skulder/hoftebevægelser. Man danser små koreografier som passer til musikken. Kom og prøv en sjov og udfordrende time!

Indoor Biking 1: Dette er en time for dig der gerne vil have en all round time med bakke og tempo intervaller, og der er flere pauser indlagt i timen. Det anbefales at du har været til intro biking et par gange først så du kender til de almindelige cykelteknikker og indstilling af cyklen. Intensiteten ligger mellem 65 - 85 % af max puls, på den fysiologiske skala 4 - 7. 

Indoor Biking 2: Dette er en time for dig der ønsker større udfordring til konditionen og udholdenheden. Der arbejdes med længere intervaller og højere intensitet, og der vil forekomme længere stående træningspas, samt stående tempo kørsel. Timen henvender sig til den mere rutinerede indenfor indoor biking. Intensiteten ligger mellem 70 - 92 % af max puls, på den fysiologiske skala 5 - 10.

Intro Biking: Intro Biking er for dig der IKKE har kørt indoor biking før. Her er der fokus på at indstille cyklen korrekt, du bliver trænet i den rigtige køreteknik og sikkerhed, prøver de forskellige køreteknikker af, samt bliver introduceret i den fysiologiske puls skala. Tempoet er så alle kan være med. Der opfordres til at man møder ind 15 min. INDEN timen starter, hvor indstilling og belastning gennemgåes.

MultiCross Level 1: Funktionel træning baseret på stationstræning, bliver udført på tid med tæller eller gentagelse. Sjov og underholdende træning, som giver stor fedtforbrænding. Stor fokus på god teknink. Der anvendes kettelbell, løbebælter, box jump m.m.

MultiCross Level 2: Funktionel træning baseret på stationstræning. Der forudsættes et basalt kendskab til squat, lunges osv. At have været på MultiCross Level 1, er klart en fordel. Her er et højere tempo, du vil blive introduceret til div. kettelbell's øvelser. Rimelig konditionskrævende og god fedtforbrændende træning.

MultiCross Level 3: Kræver en rimelig fysisk grundform. Der vil være øget brug af kombinationsøvelser, tungere løft, meget advanceret teknik, super hård, super effektiv træning. Man kan med fordel have deltaget på MultiCross Level 1 & 2 først. Erstatter vores tidligere Sparta, da de ligestilles.

 

 

Multi Motion

www.multi-motion.dk
Kasernevej 77, 4300 Holbæk
tlf: 5943 6000

Jule & Nytårs Holdplan 2017